STAP 1: neem contact op met uw vertrouwde contactpersoon voor het administratieve beheer.
STAP 2: neem contact op met de dienst Solutions.
Als een gesprek met uw vertrouwde contactpersoon geen afdoende oplossing heeft opgeleverd, dan kan u steeds terecht bij onze dienst ‘Solutions'.
Monument Assurance Belgium - dienst Solutions - klachtenbeheer
Maandag, dinsdag, donderdag: 8.30 tot 12 uur - 14 tot 16.30 uur
Woensdag, vrijdag: 8.30 tot 12 uur
Tél : +32 4 232 44 11
Fax : +32 4 232 44 51
E-mail : klachten.be@monumentinsurance.com
Per brief : Monument Assurance Belgium, Place Saint-Jacques 11/101, B-4000 Liège
STAP 3: Nog altijd geen afdoende oplossing? Een onafhankelijke bemiddelaar kan helpen.
U kunt uw dossier schriftelijk, per fax of via mail voorleggen aan de Ombudsman van de Verzekeringen.
Ombudsman van de Verzekeringen
Meeûssquare 35
B-1000 Brussel