STAP 1: neem contact op met uw vertrouwde contactpersoon voor het administratieve beheer.
STAP 2: neem contact op met de dienst Solutions.
Als een gesprek met uw vertrouwde contactpersoon geen afdoende oplossing heeft opgeleverd, dan kan u steeds terecht bij onze dienst ‘Solutions'.
Monument Assurance Belgium - dienst Solutions - klachtenbeheer
Ma-Vrij: 9 uur - 17 uur
Tél : +32 4 232 44 11
Fax : +32 4 232 44 51
E-mail : solutions@monumentassurance.com
Per brief : Monument Assurance Belgium, Place Saint-Jacques 11/101, B-4000 Liège
STAP 3: Nog altijd geen afdoende oplossing? Een onafhankelijke bemiddelaar kan helpen.
U kunt uw dossier schriftelijk, per fax of via mail voorleggen aan de Ombudsman van de Verzekeringen en vervolgens aan de FSMA.
Ombudsman van de Verzekeringen
Meeûssquare 35
B-1000 Brussel
FSMA
Congresstraat 12-14
B-1000 Brussel