Heeft u een klacht ?
We doen ons uiterste best om een optimale dienstverlening te geven. Bent u niet tevreden? Ons klachtenbeheerteam staat voor u klaar om samen tot een oplossing te komen.
Binnen de drie werkdagen ontvangt u een ontvangstmelding van uw klacht. We streven ernaar om binnen een termijn van twee weken (tot max. vier weken) een antwoord te geven op uw vragen/klachten. Lukt ons dit niet, dan laten wij u dat weten.
Een klacht indienen kan u op de volgende manieren:
- Via het klachtenformulier onderaan deze pagina
- Per mail: door een mail te sturen naar klachten.be@monumentinsurance.com – vergeet niet alle relevante informatie zoals uw naam, contractnummer en hoedanigheid te vermelden, alsook eventuele bijlagen toe te voegen.
*Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met het gegevensbeschermingsbeleid van Monument Assurance Belgium.
Niet tevreden met het antwoord?
Dan kan u contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen:
Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35
B-1000 Brussel
+32 (0) 2 547 58 70
De Ombudsdienst van de Verzekeringen is een gekwalificeerde entiteit om een oplossing te zoeken voor een verzekeringsgeschil buiten het gerechtelijk systeem om. Als verzekeraar is Monument Assurance Belgium verplicht om deel te nemen aan deze procedure van buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen.